علی ضمیری کامل از تامین منابع مالی حقوق مستعدین بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو خبر داد و گفت: دومین حقوق ورزشکارانی که مستعد سهمیه المپیک هستند امروز به حساب هیات های ورزشی آنان واریز می شود.
کد خبر: ۱۸۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 01 March 2016

علی ضمیری کامل از تامین منابع مالی حقوق مستعدین بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو خبر داد و گفت: دومین حقوق ورزشکارانی که مستعد سهمیه المپیک هستند امروز به حساب هیات های ورزشی آنان واریز می شود.

به گزارش برنا،معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و سیاست گذاری المپیک و بازی های آسیایی افزود: این جلسات با هدف حضوری موفق و شایسته در بازی های المپیک 2016 برزیل و بازی های آسیایی جاکارتا - پالمبانگ 2018برگزار می شود که در واقع عصاره تمامی زحمات و تلاش مربیان، ورزشکاران و تمامی عوامل دخیل در ورزش کشور می باشد.

وی افزود: در کمیته مستعدین شرکت‌کننده المپیک ریوی استان 11 رشته ورزشی و 18 قهرمان شناسایی شدند کهاز این تعداد خانم جامه بزرگ موفق به کسب سهیمه شد و متاسفانه ساسان شهسواری نتوانست در راه کسب سهمیه موفق عمل کند تا این لیست به 16 نفر کاهش پیدا کند.

ضمیری کامل اظهار کرد: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: قهرمانان شناسایی شده در این کمیته از دی ماه مورد حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته اند و زیرساخت لازم به منظور پیگیری تمرینات آنان به خوبی فراهم شده است.

وی در مورد پرداخت حقوق مصوب شورای هماهنگی بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ورزشکارانی که مستعد کسب سهمیه بازی‌های ریو هستند گفت: با مصوبه اعضای آن ستاد و دستور آقای منعم مدیرکل ورزش و جوانان از دی ماه امسال ماهانه مبلغی به ورزشکارانی که مستعد کسب سهمیه المپیک هستند پرداخت شده است و این مبلغ از دی ماه تا زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه به ورزشکاران مستعد پرداخت می شود.

ضمیری کامل درباره نحوه پرداخت حقوق قهرمانان افزود: با توجه به تغییراتی که هر ماه در تعداد مستعدین بوجود می آید ما نهایتا تا سی ام هر ماه بر اساس فهرستی که کارشناسان ورزشی و روسای هیات های ورزشی در اختیار معاون قهرمانی قرار می دهند و بعد از تایید مدیرکل ورزش و جوانان، به حساب آن هیات واریز می کنیم تا بدست ورزشکاران برسد.

وی با اشاره به برقراری ارتباط نزدیک با فدراسیون‌های رشته‌های شناسایی شده، بیان کرد: به منظور ایجاد انگیزه در ورزشکاران مستعد استان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان در محل اردو‌ها حضور می‌یابیم و از این ورزشکاران تجلیل می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان با اشاره به افزایش چشمگیر پاداش قهرمانان بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو گفت : خوشبختانه در این دوره با تلاشهای دکتر گودرزی و حمایت دولت تدبیر و امید پاداش قهرمانان رشد قابل توجهی داشته است و همانطور که اعلام شده به ورزشکارانی که بتوانند مدال طلا کسب کنند ۳۰۰ ، مدال نقره ۲۰۰ و مدال برنز ۱۲۰ سکه تمام اهدا خواهد شد که این میزان در دوره قبل به ترتیب برای مدال طلا ۲۰۰، نقره ۱۵۰ و برنز ۱۰۰ سکه بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار