بسته انتخاباتی تابناک فارس
ا این لحظه از مجموع ۱۳۲ نفر کاندیدای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز ۲۵ نفر انصراف دادند./بیشترین تخلفات انتخاباتی در فارس چه بوده است؟/ستاد آیت الله دستغیب از لیست اصلاح طلبان اعلام برائت کرد/ثبت 100 تخلف و شکایت انتخاباتی در جهرم
کد خبر: ۱۸۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 24 February 2016
به گزارش تابناک فارس:فرماندار شیراز گفت:تا این لحظه از مجموع ۱۳۲ نفر کاندیدای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز ۲۵ نفر انصراف دادند. عالیشوندی گفت: نمایندگان فرماندار در شعب انتخابیه متوجه باشند که هیچ فرد، ارگان و سازمانی حق مداخله در امور مربوط به انتخابات را ندارد.

بیشترین تخلفات انتخاباتی در فارس چه بوده است؟
رئیس کل دادگستری فارس از تشکیل 33 پرونده در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان فارس خبر داده و اعلام کرده است: اکثر تخلفات در خصوص رعایت نشدن خطوط قرمز نظام، تخلفات تبلیغاتی، تجمع‌های غیرقانونی و درگیری هواداران، تشویش اذهان عمومی و افتراء بوده است.

ستاد آیت الله دستغیب از لیست اصلاح طلبان اعلام برائت کرد
ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب کاندیدای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای قرار گرفتن وی در لیست اصلاح‌طلبان را بدون هماهنگی با ایشان اعلام کرد و این موضوع را رد کرد.

ثبت 100 تخلف و شکایت انتخاباتی در جهرم
رئیس هیئت بازرسی جهرم گفت: از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تاکنون افزون‌بر 100 شکایت و تخلف به این فرمانداری اعلام شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار