فرماندار بندرعباس با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز، تاکید کرد: این نامزدها فعالیت های تبلیغاتی خود را در چهارچوب قانون انجام دهند.
کد خبر: ۱۸۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 18 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: به منظور رعایت حقوق شهروندی و مهیا کردن انتخاباتی سالم و رقابتی، 66 نقطه برای تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در بندرعباس در نظر گرفته شده است و این عده فقط در مکان های تعیین شده مجاز به تبلیغات هستند.

وی با بیان اینکه نامزدها بر اساس ماده 57 قانون مجلس شورای اسلامی باید از دیوار نویسی و نصب پوستر بر روی در و دیوار پرهیز کنند، گفت: رعایت اصول و قوانین تبلیغاتی و انتخاباتی برای برگزاری انتخابات پرشور الزامی است.

پویافر با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ششم اسفند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: گروه های گشت نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای با همکاری نیروی انتظامی در شهر بندرعباس راه اندازی شده است.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار