معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران از بهبود تردد خودروها در این منطقه با اصلاح هندسی معابر پر ترافیک خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 07 February 2016
حمیدرضا رنجبر افزود: باتوجه به نزدیکی خروجی خیابان فرشتگان به پل مرزداران و تداخل خودروهای ورودی به یادگار امام (ره) و خروجی از این خیابان و به منظور جلوگیری از تصادفات و تخلفات ورود ممنوع و تامین ایمنی در این تقاطع، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو با استفاده از بلوک های بتنی اقدام به خشکه چینی و یکطرفه نمودن از بلوار مرزداران به خیابان فرشتگان کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به موفقیت آمیز بودن طرح مذکور این معاونت در دی ماه سال جاری اقدام به تثبیت خشکه چینی در معبر مذکور نموده است.

رنجبر همچنین به مسقف سازی پایانه تاکسی شهید نظری اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم وجود پوشش یکپارچه و همچنین روشنایی نامناسب در پایانه شهید نظری واقع در ضلع شمال شرقی میدان آزادی و با در نظر گرفتن تعداد بالای تردد مسافر در این پایانه، پوشش کامل سقف و تامین روشنایی این پایانه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه دو تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر با احداث 160 متر طول سایبان، این پروژه از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی برخوردار بوده و در نظر است که تا پایان سال جاری کلیه عملیات باقی مانده به اتمام برسد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار