کد خبر: ۱۶۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 24 January 2016

ا

فرماندار ساوجبلاغ از استقرار ۲۸۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان خبر داد و گفت: ۲۲۵ صندوق ثابت و ۵۹ صندوق سیار مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم پالیز گیر با حضور در مرکز صداوسیمای استان البرز بر نقش مهم صداوسیمای استان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار انتخابات هفتم اسفند در حفظ اعتماد مردم بسیار مؤثر خواهد بود.

پالیز گیر در ادامه تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را ۲۸۴ شعبه اعلام کرد و گفت: توسط ۲۲۵ صندوق ثابت و ۵۹ صندوق آرا مردم در این سه شهرستان جمع‌آوری خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه اعضای هیئت اجرایی افرادی باتجربه، معتقد و متدین هستند، هدف مهم را برگزاری انتخابات سالم عنوان کرد و با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: نقش رسانه‌ها در سالم‌سازی فضای انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

در ادامه این دیدار علی رامک مدیرکل صداوسیمای مرکز استان البرز با اشاره به نقش و رسالت‌های صداوسیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: از مهرماه شورای انتخابات مرکز به‌منظور تبادل اطلاعات، رصد فضای انتخابات و هماهنگی در داخل بدنه مرکز به‌طور منظم تشکیل می‌شود.

راه اندازی استودیوی ویژه در ستاد انتخابات استان البرز

به گفته رامک، ایجاد روحیه مشارکت و فضای مناسب برای ایجاد آرامش در جامعه و تشویق به حضور گسترده مردم، مهم‌ترین وظیفه مسئولان استانی است.

وی تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با محوریت انتخابات را مهم‌ترین برنامه این مرکز در حال حاضر دانست و گفت: فراهم‌سازی بسترهای فناوری اطلاعات برای استقرار تیم‌های این مرکز در ستاد اصلی به‌منظور مخابره و انتشار اخبار انتخاباتی، بهره‌مندی از ظرفیت اقوام، آسیب‌شناسی از نقاط قوت و ضعف انتخابات دوره‌های پیشین، استفاده از ظرفیت‌های بخش افکار سنجی صداوسیمای مرکز استان به‌منظور تحلیل محتوا و برنامه‌ریزی در امر انتخابات، از محورهای دیگری است که در دستور کار برنامه‌سازان و مدیران این مجموعه قرار دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز در پایان گفت: در صورت همکاری استانداری و مخابرات استان و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم قرار است استودیوی ویژه‌ای در ستاد انتخابات استان برای اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع روز انتخابات راه‌اندازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار