رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: تیم دوومیدانی همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 21 January 2016
رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: تیم دوومیدانی همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

به گزارش مهر،مرتضی خورشیدی با اشاره به اعزام تیم دوومیدانی همدان به مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: دومیدانی کاران استان به مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و آقایان اعزام شدند.

وی افزود: تیم دومیدانی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و آقایان در رده سنی بزرگ‌سالان از امروز به مدت چهار روز در مجموعه آفتاب تهران حاضر می شود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان با اشاره به اسامی تیم اعزامی همدان به این مسابقات گفت: در بخش آقایان داریوش ولی نیا جو، همایون طاهری، ایمان طالبی، جابر عربیان، علی عالمی، مهدی ابراهیمی، مهدی شاه‌پسند، محمد شمس به مربیگری مصطفی قاسمی و سرپرستی سید کاظم اسدی در این مسابقات حضور دارند.

خورشیدی عنوان کرد: در بخش بانوان نیز فاطمه خیاطی، سمیرا زمانی، مژده قهری، سپیده صارمی، زینب احدی، زهره هادئی، فریده نوریان به مربیگری لیلا مرادی عاشور و سرپرستی زهرا ویانجی در این مسابقات حاضر شده اند.

رئیس هیئت دوومیدانی همدان بابیان اینکه دومیدانی به‌عنوان مادر تمامی ورزش‌ها شناخته می‌شود، گفت: در دهه‌های گذشته به علت جذابیت‌هایی که این رشته ورزشی دارد علاقه‌مندان زیادی پیداکرده است.

وی عنوان کرد: استان همدان از قدمت بالایی در این رشته برخوردار بوده و نزدیک به ۶۰ سال در این رشته ورزشی با داشتن پیشکسوتان سابقه دارد.

خورشیدی بابیان اینکه تمام تمرکز این هیئت به استعدادیابی معطوف شده است، بیان کرد: نونهالان و نوجوانان هیئت دوومیدانی استان همدان در کشور از برترین دوومیدانی کاران هستند که این نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی برای این موضوع انجام‌شده است.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی هیئت دوومیدانی استان توجه به رده‌های پایه است که باعث شده در آینده‌ای نزدیک دوومیدانی کاران همدانی در تمامی مسابقات مرزی و برون‌مرزی از مدعیان باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار