شهردار مشگین‌شهر گفت: با برنامه‌ریزی‌های اساسی، طرح‌های ترافیکی در خیابان‌های مشگین شهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 07 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، سیامک مظلومی در جلسه شورای ترافیک با حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی در مشگین‌شهر اظهار داشت: خوشبختانه اجرای مصوبات طرح ترافیکی در خیابان‌های پرتردد شهر، با همکاری پلیس راهور شهرستان محقق شده که در مرحله نخست اجرای این طرح انتظار می‌رود شهروندان با مشکلاتی مواجه شوند که در صورت تداوم این طرح و اطلاع‌رسانی به موقع مشکلات رفع می‌شوند.

وی با اشاره به ازدحام خودروها در خیابان‌های اصلی مشگین‌شهر گفت: در ساعات تعطیلی مدارس در وقت ظهر و غروب شاهد ترافیک سنگین خودروها در سطح خیابان‌های اصلی شهر هستیم که تردد عابران پیاده نیز متاثر از این ازدحام می‌شود به طوریکه عابران به زحمت می‌توانند عرض خیابان را طی کنند که در این راستا اجرای طرح ترافیک در این شهرستان الزامی است.

شهردار مشگین‌شهر بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ترافیکی مهمترین اصل در کاهش ترافیک، خروج خودروها از خیابان اصلی به فرعی به منظور روان‌سازی ترافیک است بر‌این اساس طبق تصمیماتی که گرفته شده مصوبه‌های شورای ترافیکی اعمال و در خیابان‌های اصلی شهر اجرا می‌شود.

مظلومی افزود: به‌منظور جلوگیری از ترافیک خودورها در سطح خیابان‌های اصلی شهر، طرح یک طرفه شدن خیابان ابوذر از سمت میدان توحید به سمت خیابان امام لغو و این مسیر از سمت خیابان امام به سمت خیابان ابوذر یطرفه می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح کاهش ترافیک در مسیر میدان آزادی به سمت میدان جانباران حدفاصل کوچه نهضت تا پارک استاد شهریار نیز یک طرفه می‌شود که امید است با اجرای این طرح شاهد روان شدن ترافیک در خیابان‌ اصلی مشگین‌شهر شویم.

شهردار مشگین‌شهر گفت: طرح ورود ممنوع تقاطع خیابان شهید قاضی از سمت خیابان شهدا به سمت خیابان امام لغو و تردد وسایل نقلیه از این مسیر بلامانع می‌شود که امیدواریم همشهریان در اجرای این طرح کادر زحمتکش سازمان حمل و نقل همگانی، پلیس راهور و شهرداری شهرستان را یاری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار