مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: روند فعالیت برخی بانک ها بر تسریع در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی مردم کند است و باید فعالیت آنها لحظه ای شود.
کد خبر: ۱۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 10 March 2015
روند فعالیت برخی بانک ها در ارائه خدمات کند است
به گزارش تابناک یزد، علی نمازی در نشست با مسئولان بانک صادرات این استان با قدردانی از خدمات این بانک به مردم بر ارائه خدمات مناسب در قبال سپرده ها و سپرده گذاری های مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت بانک های مختلف دولتی و خصوصی در استان گفت: بانک ها باید اقدامات انگیزشی و خدمات ویژه برای جذب مشتری داشته و مشتری مدار باشند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تاکید کرد: خدمات بانک ها باید لحظه ای باشد و آنها باید پاسخگویی مراجعان باشند تا اقبال مردم به این سیستم اقتصادی بیشتر شود.

نمازی راه اندازی گنجینه سپهر صادرات به عنوان خدمات ویژه این بانک را گامی مهم در راستای جلب رضایتمندی مشتریان و مشتری مداری بیان کرد و گفت: بانک ها باید به دنبال این باشند که چه خدمات ویژه ای را می توانند به مردم و مشتریان خود ارائه کنند تا استقبال بیشتری برای سپرده گذاری نزد آن بانک داشته باشند.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان یزد با اشاره به اینکه حساب های دستگاههای دولتی طبق قانون باید نزد بانک های دولتی باشد گفت: در برخی موارد کارمندان پس از واریز حقوق خود نسبت به جابجایی حقوق خود به بانک دیگری اقدام می کنند و این امر نشان می دهد که بانک های رقیب خدمات بهتری را ارائه می دهند.

وی رقابتی شدن خدمات بانک های دولتی و خصوصی را گامی برای بهبود فعالیت های اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: نباید طوری عمل شود که مشتری نسبت به خروج حساب خود از بانک اقدام کند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه وزارت امور اقتصاد و دارایی متولی نظارت بر مسایل مالی و سیاست گذاری مالی بانک ها می باشد اجرای برنامه های استان را در این بخش تابع سیاست های وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، مسوولان بانک صادرات استان یزد نیز در این نشست ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب به مردم، گزارشی از برنامه های و فعالیت های این بانک و همچنین مزایای طرح ' گنجینه سپهر ' ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار