اختصاصی تابناک یزد؛
گروهی دیگر از فعالان رسانه ای و مجازی با تقبیح این عمل، کوشیده اند، اهانت به استاندار یزد و خانواده آیت الله خاتمی را با درخواستی از مسئولان قضایی همراه کنند.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 31 October 2015
اهانت برخی رسانه ها به استاندار و خانواده آیت الله خاتمی/ تقاضا از مسئولان قضایی برای برخورد با عاملان هتاکی
به گزارش تابناک یزد،  میرمحمدی، استاندار یزد و تابش، نماینده اردکان به همراه فرزندان آیت الله روح الله خاتمی بخش دیالیز بیمارستان سیدالشهدا یزد را که با وصیت همسر فقید امام جمعه اسبق یزد ساخته و وقف شده، را روز پنج شنبه همزمان با سالگرد درگذشت آیت الله خاتمی افتتاح کرد.
حضور و همراهی استاندار یزد در این مراسم با واکنش برخی رسانه های بدون مجوز متعلق به جریان خاص و منتقد در استان همراه شد و استاندار را متهم به "پادویی" کردند.
در مقابل برخی دیگر از کاربران با تمجید از این رفتار استاندار یزد، با راه اندازی کمپینی،جرکت اخلاقی استاندار یزد؛ اگر مشایعت فرزند فاضل، باتقوا و متعهد حضرت امام(ره) پادویی است پس من هم یک پادو هستم، در تلاش برای حمایت از این رفتار بودند.
گروهی دیگر از فعالان رسانه ای ومجازی با تقبیح این عمل، کوشیده اند، اهانت به استاندار یزد و خانواده آیت الله خاتمی را با درخواستی از مسئولان قضایی همراه کنند.
در این خصوص، محمد امامی یکی از فعالان رسانه ای استان در یادداشتی در شبکه های مجازی نوشت: در پی اهانت و هتاکی یک سایت بدون مجوز یزدی به فرزند فاضل و با تقوای امام و استاندار پرتلاش یزد، برخی افراد در فضای مجازی با راه اندازی کمپین از واژه نامناسبی که سایت مزبور به کار برده استفاده نموده اند و آورده اند که «کمپین حمایت از جرکت اخلاقی استاندار یزد؛ اگر مشایعت فرزند فاضل، باتقوا و متعهد حضرت امام(ره) پادویی است .... پس من هم یک پادو هستم.»
در این خصوص بهتر است به جای حرکت روی ریل افراطیون، مسئولان قضایی را به مقابله با هتاکی و اهانت بی پروا به شخصیت های محبوب ملت فرابخوانیم....و از تکرار شعارهایی که بار منفی دارد و با کرامت انسانی افراد مغایر است، پرهیز کنیم.
مسئولان بدانند که ما خلا قانونی نداریم اما متاسفانه به نظر می رسد اراده مقابله با رفتارهای غیراخلاقی و غیرقانونی دربرخی مسئولان قضایی وجود ندارد. با توجه به این واقعیت تاسف بار شایسته است با حرکتی جمعی، مسئولان قضایی را به اجرای قانون در مقابله با هتاکی ها و رفتارهای غیر حرفه ای و غیرقانونی هتاکان فراخواند. هتاکانی که از پشتوانه مادی و سایر پشتیبانی های برخی نهادهای خاص و بودجه عمومی برخوردار هستند.
آلوده ساختن فضای رسانه ای استان یزد در شان مردم فهیم استان یزد نیست و فعالان رسانه ای استان یزد چنین رفتارهای غیر حرفه ای و غیر اخلاقی را محکوم می کنند ، لذا مصرانه از مسئولان قضایی می خواهیم فضای رسانه ای استان یزد را از لوث وجود چنین هتاکان افراطی پاکسازی کنند.
گفتنی است یکی از گروه های رسانه ای که گفته می شود به یکی از جریان های خاص و منتقد دولت یازدهم در استان وابسته بوده  با وجود انتشار چند باره اخبار کذب که توسط مسئولان ادارات دولتی، برخی از نمایندگان مجلس و سایر اشخاص حقوقی و حقیقی بارها تکذیب شده ، هنوز فعالیت دارد و تاکنون تحت تعقیب قضایی قرار نگرفته است.
با این حال مسئولان دستگاه های دولتی و به خصوص استانداری یزد نیز علی رغم بدون مجوز بودن این رسانه ها هنوز اقدام خاصی در خصوص برخورد مناسب با این رسانه ها انجام نداده اند.
اهانت برخی رسانه ها به استاندار و خانواده آیت الله خاتمی/ تقاضا از مسئولان قضایی برای برخورد با عاملان هتاکی
بخش همو دیالیز بیمارستان سید الشهدا یزدافتتاح شد
بخش همو دیالیز بیمارستان سید الشهدا یزد از محل ثلث اموال مرحومه سکینه ضیایی همسر آیت الله سید روح الله خاتمی نماینده اسبق ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد (60 تا 67) روز پنجشنبه افتتاح شد.
رئیس بیمارستان موقوفه سیدالشهدا یزد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : بخش دیالیز این بیمارستان در سال ۶۰ افتتاح شده بود طی سالجاری مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و به بهره برداری رسید.
دکتر محمد مناقب هزینه بازسازی این بخش را 15 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : هزینه بازسازی توسط سکینه ضیایی همسر آیت الله خاتمی و خانواده خیر مرحوم اشراقی پرداخت شده است.
وی اظهار کرد : این بخش در کشور منحصر بفرد و از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار است.
عملیات اجرایی بیمارستان سیدالشهدا در سال ۴۹ توسط شهید محراب آیت الله صدوقی آغاز شد و در سال ۶۰به بهره برداری رسید، مساحت این بیمارستان 20 هزار مترمربع است که با بهره برداری از طرح توسعه دوم زیربنای ان به 30 هزاز خواهد رسبد.
این بیمارستان دارای بخشهای مختلف جراحی اطفال قلب زنان فیزیو تراپی است هم اکنون ۹۹پزشک متخصص هفت فوق تخصص و تعدادی از پزشکان همکاری دارند.
هزینه بازسازی این بخش بنا به وصیت خانم سکینه ضیایی همسر آیت الله سید روح الله خاتمی از محل ثلث مال این مرحومه و با پیگیری فرزندانش انجام و باهمت و وصیت مرحوم شرقی این بخش تجهیز شد.
در این مراسم فرزندان و اعضای خانواده مرحوم آیت الله خاتمی ، حجت الاسلام صدوقی ، میرمحمدی استاندار یزد ، تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پزشکان حضور داشتند.
خانم سکینه ضیایی همسر آیت الله خاتمی 13 فروردین 94 دار فانی را وداع گفت و در شهر اردکان به خاک سپرده شد.
آیت الله سید روح الله خاتمی پس از سومین شهید محراب آیت الله صدوقی از سوی امام راحل به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد منصوب شد و در سال 1367 دار فانی را وداع گفت و در اردکان به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار