معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: در همایش دستاوردهای طرح ملی یاس که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، حجت‌الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، خانم فرهمندپور رئیس ستاد عفاف و حجاب شواری عالی انقلاب فرهنگی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، با تجلیل از میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران، این استان به عنوان استان برتر در این طرح انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳ 09 May 2024

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اسماعیل آرامجان اظهارداشت: در همایش دستاوردهای طرح ملی یاس که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، حجت‌الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، خانم فرهمندپور رئیس ستاد عفاف و حجاب شواری عالی انقلاب فرهنگی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، با تجلیل از میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران، این استان به عنوان استان برتر در این طرح انتخاب شد.

 

تجلیل از استان مازندران به عنوان استان برتر در طرح ملی یاس  

وی افزود: طرح ملی یاس با هدف توانمندسازی فکری، فرهنگی و مهارتی، ارتقا عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی و حضور مخاطبان در عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی درمیان دختران مجرد در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد با همکاری جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان داشت: طی سه سال برگزاری این طرح ۸۸۱ نفر در طرح ملی یاس در مازندران حضور دارند که با شرکت در برنامه‌های آموزشی کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، مهارت‌های داوطلبی و شرکت در اردوهای راهیان پیشرفت و کارآفرینی از این خدمات بهره‌مند گردیدند و هم اکنون از ظرفیت ۱۸۸ نفر در خانه‌های هلال استفاده می‌گردد.

آرامجان با اشاره به اینکه در این طرح به اشتغال و کارآفرینی نیز به درستی توجه شده گفت: اگر بتوانیم یک مددجو را به اشتغال برسانیم مشکل یک خانواده را حل کرده که گامی مهم در توانمندسازی مخاطبین تحت حمایت برداشته می‌شود.

خاطرنشان می‌شود: در حاشیه همایش دستاورد‌های طرح ملی یاس در مشهد نمایشگاهی از توانمندی‌های کسب و کاری دختران این طرح برگزار گردید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار