منتخب مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت حجاب باعث حفظ حریم شخصی بانوان و همچنین ایجاد یک فضای امن ذهنی در جامعه است.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶ 24 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سید محمد جمالیان در خصوص اجرای طرح نور اظهار داشت: رعایت حجاب یک مقوله شرعی و اسلامی است که باید توسط هر انسان مسلمانی رعایت شود.

وی افزود: علاوه‌بر شرعی بودن رعایت حجاب، حتی اگر کسی مسلمان هم نباشد، وقتی در چهارچوب قانون حفظ حجاب قرار می‌گیرد باید آن را رعایت کند. رعایت حجاب باعث حفظ حریم شخصی بانوان و همچنین ایجاد یک فضای امن ذهنی در جامعه است.

جمالیان عنوان کرد: «طرح نور» یک طرح ویژه در زمینه ایجاد آگاهی برای رعایت حجاب است که توسط پلیس ناجا و با حمایت مردم در سطح کشور در حال اجرا است. ملت ایران دارای فرهنگی عمیق و اسلامی هستند که با اهل‌بیت پیوند خورده‌اند، فلذا خواستار رعایت حجاب، این واجب شرعی هستند و حمایت خوبی با اجرا شدن طرح نور دارند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی در مقوله حجاب، یکی از موثرترین شیوه‌های حفظ حجاب است که در طرح نور در حال اجرا است. افرادی که با هنجارشکنی در سطح جامعه، با پوشش‌های نامناسب ظاهر می‌شوند، تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار گرفته‌اند که بعد از دادن تذکرات لازم از سمت پلیس و دریافت آگاهی از فرهنگ حجاب، به باور رعایت پوشش ایرانی‌اسلامی پی برده‌اند.

وی بیان کرد: دشمن در صدد است که با تبلیغات سوء خود طرح نور را در شبکه‌های مجازی به شکل خشن و خطرناک نشان‌ دهد، اما دشمن نمی‌تواند ملت امام حسینی ایران را با افکار پوچ و توخالی خود نسبت به ارزش‌های دینی و انقلاب بدبین کند. منتخب مردم اراک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هدف از اجرای طرح نور، آگاهی‌بخشی به برخی افراد جامعه است که در هیاهوی رسانه‌های معاند قرار گرفته‌اند، زیرا وقتی با این افراد صحبت می‌شود، اصلاح می‌شوند. ردم همیشه همکاری‌های لازم را با نیروی خدوم انتظامی داشته‌اند و در اجرای طرح نور هم در کنار مسئولان، همیار و حامی پلیس هستند، زیرا اعتقادی که مردم ایران به اهل‌بیت دارند را هیچ کسی نمی‌تواند دست‌کاری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار