کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» قفسه های کتاب به مدارس مناطق کم برخوردار یاسوج اهدا کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ 18 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص اجرایی شدن این طرح گفت:پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری و در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب، در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم برخوردار مهریان جای گذاری شد.

سلیمان شهبازی اظهار داشت: بر همین اساس به استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این طرح ۲ قفسه بهمراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

گفتنی است:طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

تحویل قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری به مدارس شهر یاسوج امروز با حضور مسئولان استانی و مدیرکل محترم امور اجتماعی استانداری در مراسمی انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار