مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طی دو سال گذشته ۲۳ هزار و ۳۲۰ مترمربع سایبان در پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی( مرز مهران) احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 14 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور  اظهار داشت: در این بازه زمانی ( ۲ سال گذشته) ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه پلیس، مهمانسرای مهران و ۱۹ دستگاه ترانسفورماتور در پایانه مرزی مهران احداث و ایجاد شده است.

وی افزود: احداث ۲۵ دستگاه سایبان آبخوری، ساختمان پایش، قرارگاه رسانه ای و ایجاد ۱۹۰ چشمه سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در پایانه مرزی مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره کل در بخش راه یادآور شد: در این مدت( ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون) ۱۳۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۴۰۸ کیلومتر آسفالت راه های اصلی و فرعی و هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

چشمه خاور بیان کرد: نصب ۴۱ کیلومتر نیوجرسی، ۷۰ کیلومتر نگهداری روشنایی راه و تونل و سه هزار و ۱۱۲ مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دولت سیزدهم بوده است.

چشمه خاور بیان کرد: عملیات ۵۵۶ کیلومتر درز گیری راه و ۱۰۹ هزار لکه گیری از دیگر اقدامات انجام شده است./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار