مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره استانی شعر «مسجد مناره امید، مظهر ایمان» در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ 26 March 2024

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان برگزار می‌شود.

وی افزود: شعرای استان و علاقمندان به ادبیات می‌توانند در قالب محورهای انقلاب اسلامی، ولایت، امامت و مسجد، مسجد میراث و هویت اسلامی و دینی، مسجد کانون مشارکت‌های مدنی، مسجد و ماه رمضان، مسجد شور آفرینی جوانان و نوجوانان، مسجد گره‌گشایی از مشکلات مردم، مسجد جایگاه امر به معروف و محل تعاون اجتماعی و مسجد مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره با مرکزیت شهرستان کرمانشاه، توسعه عدالت فرهنگی،توجه به ادبیات و هنر متعهد و توجه به مسجد و ماه مبارک رمضان است.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: شرکت کنندگان از سراسر استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با شماره مجازی ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷ یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک مستقیم جشنواره به نشانی  https://eitaa.com/farhanghonarsonghor ذیل مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار