مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: ۴۱۳ اثر در هشت حوزه گاز به دبیرخانه سومین جشنواره گاز و رسانه در استان که به صورت منطقه‌ای برگزار شده، ارسال گردیده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 14 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله گری امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند در مراسم اختتامیه سومین جشنواره گاز و رسانه در استان کردستان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات پیش آمده در حوزه گاز با مدیریت صحیح در استان هدایت و زمستان امسال بدون مشکل در حوزه پایداری گاز سپری شد.

وی با بیان اینکه به پایان گازرسانی در استان رسیده ایم، افزود: این امر به معنی پایان کار نیست و باید بستر را برای توسعه صنایع جدید و پیشران در استان فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: کردستان دارای توپوگرافی خشن و کوهستانی است و امسال خوشبختانه به پوشش صد در صدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون هزار و ۶۵۰ روستا و ۱۰۰ کوخ در بانه گازرسانی شده است، بیان کرد: گاز رسانی به نقاط صفر مرزی در کردستان با همراهی و همدلی مجموعه دولت در استان صورت گرفته است.

فعله گری، مهمترین ویژگی پروژه‌های شرکت گاز استان را مدیریت زمان ذکر و اعلام کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی در گازرسانی در کردستان بدون کم و کاست اجرا شده است.

به گفته وی، توسعه عدالت اجتماعی از رویکرد‌های مهم نظام است و بر این اساس همه مردم استان در همه نقاط از نعمت گاز برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، با اشاره به اینکه تولید جریان گاز امری مهم است و باید زمینه پایداری گاز در روز‌های سرد و سخت زمستان فراهم شود، افزود: نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف و مدیریت مصرف گاز در استان بسیار ارزنده و مهم است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره گاز و رسانه در راستای فرهنگ سازی برای مصرف بهینه در استان امری مهم است، اعلام کرد: به دبیرخانه سومین جشنواره گاز و رسانه که به صورت منطقه‌ای برگزار شده است ۴۱۳ اثر در هشت حوزه ارسال شده و مشارکت چشمگیر بوده و امروز در اختتامیه این جشنواره از ۴۰ اثر برتر تجلیل می‌شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار