سرمربی تیم شمس‌آذر گفت: امروز با سه امتیازی که در بازی با آلومینیوم گرفتیم به طور قطع شمس‌آذر در لیگ برتر خواهد ماند و من به عنوان یک سرمربی بعد از ۲ سال و اندی خدا را شکر می‌کنم که زودتر از موعد مقرر ماندن در لیگ برتر را تثبیت کردیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 08 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی شامگاه جمعه (۱۷ اسفند) در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و آلومینیوم اراک که با نتیجه ۲ بر یک به سود شمس‌آذر به پایان رسید، اظهار کرد: بازی امروز بسیار باکیفیت بود و فکر می‌کنم در بیش‌تر دقایق بازی، تیم برتر میدان بودیم؛ به ویژه نیمه اول که بازی عالی خود را در برابر تیم فوق‌العاده آلومینیوم اراک به نمایش گذاشتیم، چون موقعیت ایجاد کردن در برابر تیم‌های مجتبی حسینی کار سختی است.

او ادامه داد: شمس‌آذر لیاقت بیش‌تری دارد، در بازی با استقلال خوزستان موقعیت‌های بی‌شمار گل داشتیم، اما در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید، در بازی با مس اگر باد و طوفان نبود شاید ما برنده بازی بودیم، حتی در بازی با سپاهان در نیمه اول یک بازی فوق‌العاده با کیفیت ارائه دادیم، خدا را شاکریم که بازیکنان مجدد به شرایط آرمانی رسیدند و خوشحال هستم که همیشه خداوند در شرایط سخت کنار من بوده است و مطمئن هستم در ادامه مسیر با بازیکنان با انگیزه اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم شمس‌آذر در ادامه بیان کرد: رقابت در لیگ برتر سخت است، با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که تا بن دندان مسلح هستند وقتی با آلومینیوم اراک بازی می‌کنیم می‌دانیم یک شرکت بزرگ حامی آن‌هاست و سابقه ۲۵ ساله هم در عرصه تیم‌داری دارد. اما با بحران کسر امتیاز نیم فصل اول و خروج بازیکنان در نیم فصل دوم آنچه مهم بود این بود که ما چه در نیم فصل اول و چه در نیم فصل دوم بازی با کیفیت ارائه دادیم و دنبال این بودیم که بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم تا مردم راضی باشند.

وی گفت: فوتبالی که شمس‌آذر بازی می‌کند، هجومی و سرشار از ریسک بالاست، امروز با سه امتیازی که گرفتیم به طور قطع شمس‌آذر در لیگ برتر خواهد ماند و من به عنوان یک سرمربی بعد از ۲ سال و اندی خدا را شکر می‌کنم که زودتر از موعد مقرر ماندن در لیگ برتر را تثبیت کردیم، چون هر تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند اولین هدفش باقی ماندن است و حالا برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر تلاش می‌کنیم.

دقیقی در پایان خاطرنشان کرد: از طریق کمیته انضباطی و کمیته استیناف برای بازگشت سه امتیاز از دست رفته شمس‌آذر پیگیر هستیم، چون در این لیگ ما حق کسی را ضایع نکرده‌ایم و باید در یک شرایط برابر کارمان را پیش ببریم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار