پوستر جشنواره رسانه ای “وتینِ وطن” با حضور استاندار خوزستان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 28 February 2024

تابناک خوزستان: به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان از برگزاری جشنواره رسانه ای “وتینِ وطن” با موضوع آثار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در زمینه انتخابات خبر داد.

امیر طرفیانی با اشاره به رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور استاندار خوزستان و اینکه این رویداد از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان برگزار می‌شود توضیح داد: در نامگذاری این رویداد از مفهوم «وتین» یعنی «رگی که به جگر خون می دهد و دل به آن آویخته» استفاده شده است تا اشاره به اهمیت این انتخابات و حضور آحاد مردم ایران در آن برای شکوفایی و تداوم حیات وطن داشته باشد.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و حماسه حضور رای اولی ها محورهای این جشنواره است.

طرفیانی افزود: با اعلام دبیرخانه جشنواره، آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ ۱ مهر ماه سال جاری تا ۲۰ اسفندماه امسال منتشر شده باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان ادامه داد: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، عکس، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، قالب های جشنواره رسانه ای وتینِ وطن است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان تصریح کرد: بازه زمانی ارسال آثار تولیدی از اول مهر تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری اعلام شده است و هر نفر می تواند حداکثر در ۲ بخش و حداکثر ۵ اثر ارسال کند.

لازم به توضیح است مهلت نهایی ارسال آثار ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شده و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی، کدملی، نام رسانه و آدرس لینک اثر در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۴۶۴۸۲۲۲۸ ارسال کنند.

گفتنی است، جوایز جشنواره نیز در این بخش‌ها در هر بخش نفر اول ٣٠ میلیون ریال، نفر دوم ٢٠ میلیون ریال و نفر سوم ١٠ میلیون ریال خواهد بود.

همچنین جوایزی با موضوع آثار تولید شده بر محوریت “رای اولی‌ها” در نظر گرفته شده است و از رسانه های برتر در بخش های خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه و هفته نامه نیز به صورت ویژه قدردانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار