۶۴۳ پلاک زمین رایگان به متقاضیان اصفهانی طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال واگذار شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 28 January 2024

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تلاش و پیگیری‌هایی که به عمل آمد زمین‌های مورد نیاز برای تأمین مسکن تعدادی از متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال موضوع‌بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به آنان تخصیص یافت.

علیرضا قاری قرآن افزود: بر این اساس مطابق با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان دارای شرایط در تعدادی از شهرستان‌های استان از ۱۳ دی‌ماه تا ۵ بهمن ماه، حدفاصل میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) تا میلاد فرخنده حضرت علی (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اراضی در شهرستان‌ها و شهر‌های شهرضا، نایین، کاشان، نطنز، ورزنه، تودشک، کوهپایه و محمدآباد اعطا شده گفت: در این راستا ۵۶۶ پلاک زمین به متقاضیان داری شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۷۷ پلاک زمین به متقاضیان دارای شرایط قانون چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخصیص پیدا کرد.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار