«رضا داوری» با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به سمت مدیرکل کانون لرستان منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 17 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی رضا داوری را به عنوان مدیرکل کانون استان لرستان منصوب کرد.

حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های مدیرکل جدید، آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دایمی نیاز‌های لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبود‌های این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

مدیرعامل کانون در ادامه نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیرو‌های پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیرو‌های جوان، انقلابی، مومن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

رضا داوری که جایگزین محمدجواد محمدی شده، از فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه تربیت و ورزش در استان لرستان است و پیش از این ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد و مسئولیت بازرسی، روابط عمومی، گزینش و دبیری ستاد اقامه نماز اداره. کل ورزش و جوانان استان لرستان را برعهده داشته است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار