مدیرکل راهداری لرستان گفت: به دلیل بارش سنگین برف راه ۳۶۰ روستای استان مسدود شده بود که در حال حاضر این تعداد محور مسدود شده به ۱۵۴ راه رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 12 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری لرستان در تشریح آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی لرستان، اظهار کرد: از ساعت ۱۶ روز گذشته شاهد بارش برف و باران در سطح استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ۴۰۰ نیروی راهدار در ۳۸ پایگاه راهداری با ۲۸۰ وسیله نقلیه در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بازبودن تمامی محور‌های اصلی استان خبر و ادامه داد: امکان برفرویی به دلیل شدت بارش برف در مناطق کوهستانی و روستایی در شب گذشته فراهم نبود، از این‌رو از ساعات ابتدایی صبح امروز عملیات بازگشایی محور‌های روستایی استان آغاز شد.

شیروانی بیان داشت: به دلیل بارش سنگین برف راه ۳۶۰ روستای استان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری در حال حاضر این تعداد راه مسدود شده به ۱۵۴ محور رسیده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر پرهیز از انجام سفر‌های غیرضرور، از رانندگان درخواست کرد در صورت نیاز به سفر حتما از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانه استفاده کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار