مسوول فضای مجازی سپاه لرستان گفت: ۲۰۱ نفر در قالب ۵۸ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان به رقابت پرداخته‌اند، ضمن اینکه رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 27 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حسن حجت پور عصر امروز در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان که در حسینیه ثارالله این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در آستانه هفته مقاومت و با گرامی‌داشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، فضای مجازی استان اقدام به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد در ۲ مرحله شهرستانی و استانی کار خود را دنبال می‌کند.

مسوول فضای مجازی سپاه لرستان با بیان اینکه در مرحله شهرستانی تیم‌های برتر در ۳ بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار‌های کاربردی شرکت کردند، گفت: در مرحله استانی برگزیدگان مراحل شهرستانی و سایر علاقمندان در سایت رویداد ثبت نام کردند.

حجت‌پور بیان داشت: ۲۰۱ نفر در قالب ۵۸ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان به رقابت پرداخته‌اند، ضمن اینکه رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته است.

وی، پویانمایی، گرافیک، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار ویژه تلفن همراه را ۴ بخش این رویداد برشمرد.

مسوول فضای مجازی سپاه لرستان با بیان اینکه در این رویداد از سوژه‌های روز استفاده شده، افزود: به طور نمونه در بخش انیمیشن به موضوع انتخابات، عفاف و حجاب و شهید القدس پرداخته شده است.

حجت‌پور، شناسایی استعداد‌های جوان و برتر در حوزه تولید محتوا در عرصه فضای مجازی، برقراری ارتباط بین استعداد‌ها و بازار کار و همچنین راه اندازی و تقویت دستگاه تولید محتوا را از جمله اهداف پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان عنوان کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار