نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس در حالی آمار زندانی‌های در صف اعدام دلفان را هزار تا دو هزار نفر اعلام کرده است که دادستان دلفان می‌گوید: «کل پرونده‌‌های اجرای احکام شهرستان دلفان ۴۰۰ فقره است.»
کد خبر: ۱۱۴۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 21 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، اخیرا فیلم کوتاهی از سخنان یحیی ابراهیمی، نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی منتشر شد که وی در آن می‌گوید که هزار تا دو هزار دلفانی به دلیل فروش مواد مخدر در صف اعدام هستند!

یونس آزادپور، دادستان شهرستان دلفان، اما در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص ضمن تکذیب آمار اعلامی توسط نماینده دلفان در مجلس می‌گوید: «کل پرونده‌های اجرای احکام شهرستان دلفان ۴۰۰ فقره است».

آزادپور کسی که این آمار را ارائه کرده است را «فردی بی‌اطلاع» خوانده و تصریح می‌کند: آمار ارائه شده در این فیلم حتی قابل تصور هم نیست.

دادگستری استان لرستان نیز با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص نوشت: نکته مهم اینکه «چنین آماری نه تنها در شهرستان دلفان بلکه در سطح استان نیز وجود ندارد» و مشخص نیست نماینده محترم مذکور چگونه و از چه طریقی چنین اطلاعات و آمار‌های غیر واقعی را دریافت و بیان نموده است!

رسانه‌های ضد انقلاب نیز از زمان انتشار این فیلم کوتاه، آن را منتشر کرده‌اند.

روز گذشته مدیر ستاد دیه لرستان از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد لرستان با پرداخت بدهی آن‌ها بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

از ابتدای سال تا کنون ۲۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان توسط ستاد دیه آزاد شده‌اند.

به گزارش فارس، یحیی ابراهیمی یک دوره سابقه نمایندگی مردم سلسله و دلفان در مجلس را دارد و برای انتخابات پیش رو نیز برای حضور در انتخابات به ثبت‌نام کرده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار