به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایشگاه نقاشی آثار معلولین هنرمند، با ۳۸ اثر هنری از ۵ نفر هنرمند معلول برپا شده و تا ۱۷ آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز دایر است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 03 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، عصر امروز به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایشگاه نقاشی آثار معلولین هنرمند باهمکاری اداره بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نیکوکاری رعد و مرکز مثبت زندگی ۵۵۵۵ در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ اداره ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

مریم اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان الیگودرز در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با ۳۸ اثر هنری از ۵ نفر هنرمند معلول تا روز ۱۷ آذرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ دایر است.

ابوذر پیرحیاتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز نیز در ادامه گفت: از شعار روز جهانی معلولان چنین برداشت می‌شود که نباید به محدودیت ناشی از معلولیت معتقد باشیم و این افراد توانمندی‌هایی دارند و نمایشگاه را مصداق روشن و بارز این شعار دانست.

گفتنی است در مراسم نکوهداشت روز معلولین که باحضور جمعی از مسئولین و خیرین برگزارشد از معلولین موفق در عرصه‌های مختلف تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار