مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با ورود هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری به استان، در راستای ایجاد زنجیره های ارزش راهبردی استان و کشور، سرمایه گذاری ها جدیدی در استان در حال شکل گرفتن است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 01 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، بهمن جعفری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی طرح احداث نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در این شهرستان، اظهار کرد: یکی از کالا‌های پرمصرف مردم خودرو است که در این راستا ۲ کمپانی با میزان بالا به تولید خودروی کشور مشغول هستند که ایجاد نمایندگی‌های این شرکت‌ها نیز شرایط خاصی برای شهرستان‌ها دارد که نیازمند پیگیری‌های ویژه است.

وی با اشاره به اجرای طرح استیل کورد در شهرستان سلسله و ورود هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری به استان، افزود: در راستای ایجاد زنجیره‌های ارزش راهبردی استان و کشور، این سرمایه گذاری‌ها در استان در حال شکل گرفتن است.

جعفری با اشاره به انجام عملیات‌های اکتشافی در شهرستان‌های دلفان و سلسله که در راستای شناسایی مواد معدنی فلزی و غیرفلزی در استان در حال انجام است، عنوان کرد: همچنین پیگیری برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در زمینه پوشاک و دارو در دست اقدام است که امیدواریم با مساعدت استاندار و نمایندگان استان به نتیجه مطلوب برسد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار