مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از انتخاب طرح دو آموزگار خوزستانی به عنوان طرح‌های برتر کشوری در جشنواره بین المللی "الف تا" خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 15 July 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: رویداد بین المللی "الف تا" با هدف ترویج، حمایت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای در سطح کشور و با فعالیت دبیرخانه متمرکز آن برگزار شد. در این جشنواره ۳۶ هزار اثر از مدارس ایران و ۱۷ کشور خارجی ارسال شد که در پایان ۳۰۰ اثر از مدارس ایران و ۹ کشور خارجی به بخش پایانی راه یافتند.

وی گفت: در این جشنواره بین المللی طرح معلمان ابتدایی خیریه رشیدی بچاری و سهیلا نوروزی از استان خوزستان به عنوان طرح‌های برتر کشوری معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: رویداد "الف تا" بزرگترین اجتماع معلمان، مدیران و هنرآموزان تحول‌آفرین کشور است. این رویداد از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه با به اشتراک‌گذاری تجارب و تعامل معلمان و مدیران تحول‌آفرین در تهران برگزار شد.

حمیدی‌نژاد گفت: کسب عناوین برتر در رویدادی در این سطح توسط آموزگاران خوزستانی نشان از ظرفیت بالای معلمان خوزستانی در حوزه‌های آموزشی دارد و شایسته تقدیر و تشکر است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار