نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار استان کرمانشاه، با حضور استاندار کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 24 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه، امروز(سوم دی) در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران هدف از برپایی این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی و برنامه ریزی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی و بصورت ویژه تولیدات فناورانه و دانش بنیان استان به نمایش در آمده است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال 25 غرفه با حضور دانشگاه‌ها، مراکز رشد، ساختارهای فناورانه و دستگاه‌های اجرایی برپا شده است.

به گفته رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این دوره نمایشگاه بیش از 230 دستاورد پژوهشی و فناورانه به نمایش در می‌آید.

آزادی با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه در این نمایشگاه گفت: برنامه‌های متنوعی شامل نشست‌های تخصصی، رونمایی از محصولات فناورانه و دانش بنیان و تقدیر از فناوران تدارک دیده شده است.

وی برپایی "میزهای مشاوره" را هم بخشی از ویژه برنامه‌های این دوره نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در میزهای مشاوره تلاش بر این است نیازها و سئوالات مخاطبین نمایشگاه از جمله شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، دانشجویان و اساتید در حوزه های مختلف پاسخ داده شود.

وی افزود: همچنین غرفه ای برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دانش آموزان در حوزه فعالیت‌های فناورانه و دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

آزادی خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌ها، بیش از 10 کارگاه آموزشی هم در ایام برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از سوم تا پنجم دی ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد پذیرای علاقمندان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار