در دیدار مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت شعب بانک سپه این استان بر ضرورت تسهیلات اشتغال زایی به زندانیان آزاد شده تاکید شد
کد خبر: ۱۰۸۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 05 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی این استان گفت: زندانیان محصول همین جامعه هستند که نیاز است با تشریک مساعی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به سازگاری با جامعه اهتمام جدی داشته باشیم.

 

منصور بیژنی با تقدیر از مدیریت و مجموعه بانک سپه استان در همکاری با زندان‌های استان برای پرداخت تسهیلات به زندانیان آزاد شده، افزود: بر اساس تفاهم نامه‌های فی مابین در سند بالا دستی، بانک سپه در اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به زندانیانب که آزاد می شوند و از طریق مرکز خدمات اجتماعی این سازمان به بانک معرفی می شوند؛ تا مبلغ 150 میلیارد ریال تهسیلات به آنان پرداخت شود که سهمیه بانک سپه ۲۰ نفر است.

 

وی اشتغال را مهمترین مؤلفه برای عدم بازگشت زندانیان به زندان عنوان کرد و ادامه داد: زندانیان اگر صاحب شغل و حرفه‌ای باشد بازگشت او به زندان بسیار کاهش می‌یابد لذا دریافت تسهیلات و ایجاد شغل برای او تحت حمایت سازمان زندان‌ها و با نظارت مرکز خدمات اجتماعی می تواند گامی مؤثر در راه کاهش آسیب در جامعه محسوب شود.

 

 مدیریت شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در حمایت از زندانیان آزاد شده و خانواده‌های آنان خود را مسؤل می‌دانیم، لذا در پرداخت سریع تسهیلات خود اشتغالی که سهمیه این بانک دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است برای پرداخت به ۲۰ نفر از زندانیان معرفی شده موافقت خود را اعلام می کنم.

 

امیریان با بیان اینکه این تسهیلات تاکنون به شش نفر پرداخت شده است، اضافه کرد: در کمترین زمان نیز مابقی این افراد نیز از این تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار