رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم از تشکیل ۶ فقره پرونده برداشت غیرمجاز و ارجاع ۲۲۷ پرونده واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی جهرم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 21 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: بهنام اتحاد گفت: در سه ماهه اول امسال از ۱۲۰۰ واحد صنفی در سطح شهرستان بازرسی و نظارت انجام شده که از این تعداد ۲۲۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات، پرونده آنان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۸ جواز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان جهرم صادر شده که ۳ مورد از این واحدهای تولیدی و صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

اتحاد گفت: با صدور پروانه کسب زمینه‌ اشتغال ۲۵۰ نفر در واحد اصناف ایجاد شده و همچنین در حوزه مشاغل خانگی ۲۲ مورد مجوز در حوزه صنعت معدن و تجارت از ابتدای سال صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: در خصوص برداشت غیرمجاز مواد معدنی با هماهنگی پلیس نسبت به جلوگیری و توقف عملیات برداشت طبق ماده ۱۹ قانون معادن اقدام و پس از آن، متخلفان برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

او گفت: امسال ۶ پرونده تخلف برداشت غیر مجاز مواد معدنی به ارزش نزدیک به ۲۷۴ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی است.

اتحاد گفت: شهروندان در صورت هرگونه شکایات در خصوص گران فروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور و یا هر گونه تخلفات صنفی و صنعتی به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار