رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: رفتار، عمل و کردار صادقانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت و نفوذ وی در دل اقشار مختلف جامعه شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 28 December 2021

حجت الاسلام سید نصراله موسوی روز سه شنبه در همایش دختران حاج قاسم در دبیرستان شاهد افزود: سردار سلیمانی مرد عمل در کردار، رفتار و گفتار بود و همین ویژگی موحب محبوبیت وی در دل پیر و جوان شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: رویداد دختران حاج قاسم و شکل‌دهی تشکل‌های دخترانه درصدد تربیت و ایجاد زمینه رشد و تعالی دختران فعال و کنشگر اجتماعی است.

وی افزود: در حال حاضر حرکتی جدی و پویا در حوزه‌های مرتبط با دختران در نهادهای انقلابی شکل گرفته است که برپایی رویدادهایی همچون دختران حاج قاسم یکی از برنامه‌های در حال انجام در این عرصه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: تلاش می‌شود با برگزاری چنین رویدادهایی، دختران انقلاب اسلامی که بسیار با ارزش، اثرگذار و نقش‌آفرین هستند در مسیر استعدادهای خود به رشد و تعالی دست یابند.

وی افزود: دختران و پسران حاج قاسم، امروز سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و لازم است با ارائه حمایت‌های مختلف، آن‌ها را به سمت تمدن سازی انقلابی پیش برد.

به گزارش ایرنا در این آیین برنامه های مختلفی از جمله شعر، مداحی و دکلمه توسط دانش آموزان اجرا شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید که این اقدام، به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار