استاندار لرستان گفت: روند ابتلا و مرگ و میر نزولی بر اثر کرونا در استان حاصل همکاری مردم و مسوولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 11 December 2021

به گزارش تابناک لرستان، "فرهاد زیویار" روز شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای سامانه مدیریت هوشمند بیماری که در پنج مرحله تعریف و برنامه ریزی شده، مورد تاکید قرار گرفت. 
وی افزود: فاز نخست این سامانه مربوط به ادارات دولتی است که با تصمیم ستاد از فردا اجرایی خواهد شد و همه دستگاه ها مکلف به رعایت مقررات مربوط به این سامانه هستند. 
به گفته وی  در بحث آموزش نیز نکات مهمی مطرح شد که بر اساس آن مراکز آموزشی و مدارس در رابطه با رفع مشکلات، مکلف به ارائه گزارش نواقص موجود و پیگیری برای رفع آنها خواهند بود. 
استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، استان لرستان در وضعیت نسبتا مطلوبی به لحاظ بیماری قرار دارد و روند ابتلا و مرگ بر اثر بیماری نزولی است و میانگین مرگ رخ داده در استان طی هفته گذشته حدود یک نفر در روز گزارش شده است. 
زیویار تصریح کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در استان، شهرستانهای خرم آباد،  پلدختر و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت آبی کرونا قرار دارند که این شرایط حاصل همکاری خوب مردم و مسئولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار