معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سلسله گفت: شرایط پایانه مسافربری الشتر (مرکز شهرستان) مطلوب و در شان یک شهر گردشگری نیست.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 23 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، هادی مومنی روز سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک سلسله با تاکید بر رفع مشکلات ساختمانی و تجهیزاتی پایانه مسافربری شهر الشتر عنوان کرد: سیستم روشنایی، سرویس های بهداشتی و تجهیزات این پایانه بسیار نامناسب و در طول چند سال گذشته توجهی به ساماندهی مجموعه نشده است.

وی عنوان کرد: چنانچه سازمان حمل و نقل شهرداری الشتر از اداره این پایانه عاجز و ناتوان است اعلام کند تا مدیریت آن به راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سپرده شود.

وی با انتقاد از تجمع مسافربرهای شخصی مسیر الشتر - خرم آباد در تقاطع چهار راه مدنی شهر الشتر گفت: این خودروها باید ساماندهی و از این مسیر حساس و پرتردد جابجا شوند.

مومنی با انتقاد از ضعیف بودن سیستم حمل و نقل عمومی سلسله اظهار داشت: اگر ما به عنوان مسوولان شورای ترافیک، این ضعف ها را برطرف نکنیم مردم در حمل و نقل و ترددهای درون شهری با مشکل مواجه می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین مشکلاتی در سیستم حمل و نقل شهر فیروزآباد وجود دارد و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا چند دستگاه مسافربر مجوزدار، نسبت به فعالیت و جابجایی مسافران اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار