رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با توجه به تسریع در کار واکسیناسیون کرونا روزانه ببن سه تا سه هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در این شهرستان برای گروه‌های هدف تزریق می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 24 August 2021

به گزارش تابناک لرستان دکتر امین ثروتی روز سه شنبه در گفت وگو با  اهالی رسانه افزود: تا کنون بیش از ۷۵ هزار دُز واکسن کرونا در ۶ پایگاه بهداشتی درمانی سطح شهر بروجرد تزریق شده است.

وی اظهار داشت: افرادی که دُز اول واکسن اسپوتنیک روسی را تزریق نموده اند نگران نباشند، به زودی کار تزریق دُز دوم نیز آغاز خواهد شد.

دکتر ثروتی بیان کرد: با توجه به تسریع در کار واکسیناسیون در سطح کشور خوشبختانه سن تزریق کاهش یافته و هم اکنون متولدین سال ۴۷ تا ۵۳ در حال دریافت واکسن هستتد.
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: در پیک پنجم کرونا وضعیت شهرستان بروجرد بحرانی و علاوه بر بیمارستان آیت الله بروجردی که مرکز بستری ببماران کرونایی بود سه بیمارستان امام خمینی. شهید چمران و تامین اجتماعی کوثر بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند.
دکتر ثروتی ادامه داد: هم اکنون ۲۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان این شهر بستری بوده و روزانه حداقل ۲ بیمار فوت می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: در روزهای اوج کرونا در بروجرد روزانه ۶۵۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی مداوا و دستورات دارویی را دریافت و قرنطینه خانگی می شدند.

دکتر ثروتی تاکید کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی انتظار می رود مردم بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت و از دورهمی  و حضور در تجمعات خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار