استاندار لرستان گفت: فداکاری و از خودگذشتگی پزشکان‌ و کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا ارزشمند است.
کد خبر: ۹۸۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸ 24 August 2021

به گزارش تابناک لرستان، سید موسی خادمی روز دوشنبه در نشست با هیئت مدیره پزشکان استان ضمن تبریک روز پزشک اظهار کرد: زحمات و تلاش ایثارگران عرصه سلامت همواره با فداکاری و از خودگذشتگی همراه بوده که در روزهای شیوع بیماری کرونا این فداکاری ها بسیار بیشتر از گذشته برای مردم نمایان و ارزشمند بود.

وی گفت: در شرایط کنونی که کشور با بیماری کرونا درگیر شده بهترین نوع تبریک و هدیه به کادر درمان و پزشکان از طرف مردم ، رعایت پروتکل های بهداشتی و برداشتن بار بیماری از روی دوش این قشر است.

وی افزود: باعث افتخار است که هویت تاریخی کشورمان با دانشمندان بزرگی همچون ابن سینا و زکریای رازی گره خورده و در سراسر جهان علوم پزشکی با نام این دانشمندان همراه است.

استاندار لرستان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان بزرگ دولتمردان این کشور یاد کرد و ادامه داد: کمتر به یاد داریم که سلامت جمعی در جامعه به خطر افتد که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا این اتفاق افتاده و منجر به بروز مشکلات بیشتری در سایر جنبه‌ها نیز شده است .

خادمی بیان کرد: پزشکان و کادر درمانی به عنوان گروه های مرجع، در مواقع بروز مشکلات مورد مراجعه مردم قرار می گیرند و این موضوع بیانگر اعتبار این قشر زحمتکش و فداکار است .

در پایان استاندار لرستان با تقدیر از زحمات پزشکان و کادر درمان استان با اهدا لوح تقدیر به رئیس دانشگاه علوم پزشکی، به نمایندگی از زحمات جامعه پزشکان استان تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار