رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: "حجت اله عبدالمالکی" وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی متخصص، توانمند و با انگیزه است و برنامه‌های خوبی برای رفع معضل بیکاری و بهبود فضای کسب و کار در حوزه تعاون دارد.
کد خبر: ۹۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 23 August 2021

به گزارش تابناک لرستان عبدالعلی گیوه کی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است که نقش مهمی در تحقق آرمان‌هـای انقـلاب اسـلامی، منویـات رهـبر معظـم انقـلاب، اصـول متعـددی از قانـون اساسـی، بندهـای زیـادی از سیاسـت هـای کلـی نظـام در حـوزه هـای مختلـف و قوانیـن خـُرد و کلان دارد. 

وی اظهار داشت: ارتبـاط و تعامـل گسـترده ایـن وزارتخانـه بـا اقشار مختلف مـردم، بخـش‌هـای اقتصـادی و دسـتگاه‌هـای متعـدد حاکمیتی و اجرایی باعث اهمیت ویژه این دستگاه شده، به نحوی که عملکرد مطلوب آن تاثیر قابل ملاحظه‌ایی در ارتقـای رضایت‌منـدی مـردم شریف ایـران و حرکـت کشـور بـه سـمت پیشرفـت و عدالـت خواهـد داشـت.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان یکی از مسائل مهم دولت در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که امیدواریم با تلاش و پشتکار ایشان این مهم محقق شود.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد اضافه کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون عملیاتی، انقلابی و ضد فساد است، عبدالمالکی برنامه راهبردی و عملیاتی دارد.

گیوه کی اضافه کرد: در برنامه‌های وزیر پبشنهادی تعاون، کار و رفاه و اجتماعی بهبود تولید و فضای کسب و کار، ثبات اقتصاد کلان، کاهش مشاغل غیررسمی و افزایش ضریب پایداری مشاغل در اولویت قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد اشتغال زایی دکتر عبدالملکی و سوابق گذشته و رزومه ایی که داشته است و برنامه‌ای که در حال حاضر ارایه کرده وی گزینه مثبتی برای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد ادامه داد: وزیر پیشنهادی از جمله اقتصاد دانانی است که در سمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت کرده و برنامه‌های موثری در بحث اشتغال زایی و حمایت از اشتغال جوانان تاکنون پیاده سازی کرده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد یادآور شد: همانطور که رییس جمهور در جلسه دفاع از کابینه سیزدهم اشاره کرد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوانی با تجربه، پاکدست و فسادستیز است و عملکرد ایشان در معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) موفق آمیز بود.

حجت اله عبدالملکی جوان ترین وزیر پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم متولد چهارم فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در شهر ری است، وی هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی دارای کارشناس ارشد معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق و دکترای اقتصاد از دانشگاه اصفهان است و در سال‌های ۸۹ تا ۹۱ عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور و از سال ۸۵ تا ۸۸ مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده‌ است.
عبدالمالکی همچنین سابقه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المللی بانک جهانی - فرانسه در سال ۲۰۱۰ و دبیر سمینار بین‌المللی بازنگری در گزارش توسعه جهانی ۲۰۰۹ را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار