مسوول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح در لرستان از اعلام آمادگی این مجموعه برای ایجاد مراکز تجمیع واکسیناسیون برای تسریع در انجام این فرایند خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 21 August 2021

 به گزارش تابناک لرستان مصطفی امیری امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان لرستانی، اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر حضور شهروندان در تجمع‌ها، دورهمی‌ها و مسافرت‌ها، موجب افزایش آمار مبتلایان، بستری شده‌ها و همچنین جان‌باختگان کرونا در استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و به تبع فرماندهان نیروهای مسلح، تمامی ظرفیت‌های امدادی و درمانی این مجموعه‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی در راستای کاهش آمار مرگ‌ومیر و کنترل کووید ۱۹ قرار گرفت.

مسوول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح در لرستان با اشاره به اعلام آمادگی تمامی مراکز درمانی سپاه و ارتش برای کمک به امر درمان بیماران کرونایی استان، افزود: بیمارستان ۵۲۵ ارتش لرستان تاکنون به بیش از ۴ هزار نفر بیمار خدمات درمانی ارائه کرده و در حال حاضر ۲۲ کرونایی در این مرکز بستری هستند.

امیری با بیان اینکه خدمات درمانگاه‌های سپاه لرستان نیز به بیماران کرونایی همچنان ادامه دارد، گفت: با اجرای طرح سلیمانی نیروهای ببسیج و سپاه با ایجاد تیم‌های مراقبتی، رهگیر و نظارتی، خدمات مختلفی را به مردم ارائه کرد، به‌گونه‌ای که پایگاه‌های مقاومت بسیج همانند پایگاه‌های امداد و نجات عمل کرده و به بیماران خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی از اعلام آمادگی نیروهای مسلح لرستان برای ایجاد مراکز تجمیع واکسیناسیون برای تسریع در انجام این فرایند خبر و ادامه داد: تاکنون ۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز ایجاد شده که در تلاش هستیم در تمامی شهرهای استان این مراکز را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی جهت افزایش سرعت واکسیناسیون راه‌اندازی کنیم.

مسوول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح در لرستان با اشاره به رتبه برتر این شورا در راستای عملکرد خوب کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا و تقدیر وزارت بهداشت از این مجموعه، تصریح کرد: نیروهای مسلح لرستان کماکان این آمادگی را دارد که با تمام ظرفیت به کمک دانشگاه علوم‌پزشکی آمده تا این ویروس منحوس را کنترل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار