نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان:
نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان گفت:  هدف  رییس جمهوری خدمت مضاعف و بی منت به مردم است و وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم نیز با شعار و برنامه‌های آیت الله رییسی هماهنگ هستند.
کد خبر: ۹۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 21 August 2021

به گزارش تابناک لرستان حسین شریعت نژاد روز شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: خدمت بی وفقه وجهادی به مردم اولویت مهم دولت سیزدهم است و اکثر وزرای پیشنهادی آن نیز افرادی خوش سابقه، انقلابی، با روحیه کار جهادی و توانمند هستند.

وی تصریح کرد: در این مقطع حساس که مردم با رای به آیت الله رییسی بدنبال امید از دست رفته شان در دولت  قبل هستند امید می رود کابینه پیشنهادی با گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، این هدف  با ارزش و مقدس را محقق نماید.

وی با تاکید بر اینکه فرصت آزمون و خطا و جود ندارد ادامه داد: انتظارات مردم از رییس جمهوری بسیار بالا است و همچنین ملت از مجلس  انقلابی و مردمی توقع دارند، بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با نگاه مثبت ولی با دقت تمام رزومه وزرای پیشنهادی را بررسی نمایند.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان گفت: همه دولت ها در جمهوری اسلامی خدماتی داشته اند اما هر دولتی که با مردم، ارزش های انقلاب، اصول نظام، امام (ره) و رهبری بود و تناسب بیشتری داشت، بیشتر خدمت کرد و دولت هایی که کمتر این شاخصه ها را داشتند فاصله بیشتری بین آنها و مردم مناطق محروم بود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی ۲۰ مردادماه و حدود یک هفته پس از مراسم تحلیف رسمی فهرست وزیران پیشنهادی را در نامه رسمی به محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. مجلس هم طبق ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی پس از بررسی سوابق و توانمندی وزیران پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی ، جلسه رای اعتماد را برگزار خواهد کرد.

در ترکیب وزاری معرفی شده از سوی رییس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی، جوانترین وزیر ۴۰ سال و مسن‌ترین آنها ۶۳ سال و میانگین سن کابینه سیزدهم۵۲ سال است که نشان از جوانتر شدن کابینه این دوره نسبت به دولت‌ قبلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار