مجمع نمایندگان استان لرستان از رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 17 August 2021
 در این جلسه که عصر دوشنبه (۲۵ مردادماه) در محل مجلس برگزار شد حسین گودرزی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس ضمن خوشامدگویی به رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: استان لرستان در حوزه راه و مسکن نیازمند تحول بنیادین است و این انتظار از شما به عنوان یک مدیر جهادی همتبار مضاعف است.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان به عنوان مصوبه این جلسه خواستار سفر دو روزه وزیر به همراه معاونین به لرستان در دو ماه اول شروع دوره وزارت و بررسی وضعیت راه و مسکن استان بصورت میدانی، در عین حال اعلام حمایت مجمع نمایندگان از وزیر پیشنهادی شدند که هر دو مورد تایید قرار گرفت.
آشنایی با رستم قاسمی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

رستم قاسمی متولد سال ۱۳۴۳ در شهر سرگاه است. نظامی و سیاست‌مدار اصولگرای ایرانی است که در دولت دهم از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ به‌عنوان وزیر نفت فعالیت می‌کرد. وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی عمران آموزش راه دور از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۱۳۹۴ است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود.

وی در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان وزیر پیشنهادی در جایگاه وزارت راه و شهرسازی از سوی سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور سیزدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار