مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: "سیدرضا فاطمی امین" گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت صنعت، معدن، تجارت تخصص کافی دارد و می‌تواند موانع تولید را برطرف کند.
کد خبر: ۹۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 16 August 2021

به گزارش تابناک لرستان بختیار رازانی روز دوشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه اظهار کرد: فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم، با وزارت صنعت، معدن و تجارت آشنایی دارد و در دهه ۸۰ شمسی معاون برنامه‌ریزی وزارت صنایع و معادن بود.

وی گفت: صمت وزارتخانه ای بسیار گسترده و متشکل از چهار قسمت مهم معادن، صنایع ( سنگین و سبک) و بازرگانی می‌باشد و مسئول آن باید فردی قدر و با تخصص کافی باشد که گزینه پیشنهادی، برای آن مناسب است چراکه دانش کافی را در این حوزه دارد.

وی بیان کرد: فاطمی امین با آگاهی خود نسبت به حوزه صمت می‌تواند موانع را برطرف کند که امیدواریم از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

رازانی اضافه کرد: اقتصاد کشور در دهه ۶۰ دولتی بود، توسط دولت سرمایه گذاری می شد و بعدها به سمت بخش خصوصی سوق داده شد چرا که دولت بودجه کافی برای سرمایه گذاری نداشت.

وی گفت: جهان حداقل در ۱۰۰ سال گذشته شوک های اقتصادی بسیاری را تجربه کرد و خصوصا تکانه اقتصادی را در حوزه نفت بواسطه جنگ میان کشورها رو پیش رو داشته است اما کرونا بزرگترین شوک اقتصادی در سال‌های اخیر بود.

وی ادامه داد: اکنون که اقتصاد کشور با مشکلاتی مواجه است گزینه پیشنهادی وزارت صمت می‌تواند با استفاده از تخصص، دانش کافی و توجه به واحدهای تولیدی، زمینه برطرف کردن بیکاری و همچنین افزایش اشتغالزایی را فراهم کند.

سیدرضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت صمت است که سوابقی همچون معاونت این وزارتخانه و قائم مقامی آستان قدس رضوی را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار