فرمانده انتظامی لرستان:
فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران در خصوص وضعیت امنیت استان و همچنین جمع‌آوری معتادین متجاهر توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۷۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 16 June 2021

به  گزارش تابناک لرستان به نقل از  خبرگزاری فارس، سردار یحیی الهی سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: امنیت شاخصه‌های مختلفی دارد؛ یکی از موضوعاتی که در بحث امنیت وجود دارد بحث سرقت‌ها است که در سراسر کشور وجود دارد‌، اما موضوعی که در این زمینه مطرح است این بوده که ١٧ سازمان برای جلوگیری از سرقت وظیفه دارند و پلیس هم یکی از آنها است. 

وی افزود: اداراتی که در بحث امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت وظیفه دارند در این زمینه وظایف خود را انجام نمی‌دهند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: رسانه‌ها می‌توانند در بحث فرهنگ سازی و ایجاد زمینه پیشگیری از جرم موثر باشند؛ علاوه بر این رسانه‌ها می‌توانند مشکلاتی که زمینه ساز بروز جرم است و ادارات در رفع آن نقش دارند را از ادارات و مسوولان مطالبه کنند.

وی در ادامه به بحث جمع‌آوری معتادین متجاهر اشاره و بیان کرد: ما آمادگی این را داریم تا معتادین متجاهر را در یک هفته به طور کامل جمع آوری می‌کنیم، اما باید دیگر دستگاه‌ها که در نگهداری و ساماندهی معتادین وظیفه دارند پای کار باشند و شرایط لازم را فراهم کنند که رسانه‌های در این زمینه می‌توانند مطالبه‌گری کنند. 

ور در پاسخ سه سوال خبرنگار فارس در خصوص سهمیه جذب نیروی پلیس در لرستان یادآور شد: جهت افزایش سهمیه جذب نیروی انتطامی در لرستان امسال نیز نسبت تلاش می‌کنیم که همچون سال‌های اخیر افزایش یابد. 

الهی همچنی در پاسخ به سوالی در مورد جابه‌جایی پارکینگ منطقه ماسور، اظهار داشت: آمادگی همکاری با میراث فرهنگی برای واگذاری و جابه جایی پارکینگ ماسور را داریم منتها باید همکاری لازم با پلیس در این زمینه صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کودک ربایی در لرستان نیز عنوان کرد: این خبر هیچ گونه پایه و اساسی نداشته و کاملا کذب بود. افرادی که این خبر را منتشر کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند، یکی از آنها یک خانم بود که بلافاصله از عمل خود پشیمان شد و اعلام کرد این خبر کذب را برای هشدار به مردم منتشر کرده است

وی در ارتباط با جلوگیری از تردد خودروهای حامل بار قاچاق و همچنین برخورد با سرقت از خودروها در آزادراه خرم‌زال نیز عنوان کرد: به این منظور تا پایان سال یک ایستگاه ایست بازرسی مناسب در آزادراه خرم‌زال راه اندازی خواهیم کرد و در حال پیگیری هستیم تا پاسگاه انتطامی چمشک را نیز جا به جا کنیم و در موقعیتی مناسب قرار دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار