کاندیدای انتخابات شورای شهر خرم آباد گفت: برای توسعه شهر بایستی روی ارتقای فعالیت های گردشگری و میراث فرهنگی سرمایه گذاری کنیم  و من  تجارب کافی در این حوزه را دارم.
کد خبر: ۹۷۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ 13 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، دیانوش چراغی  کاندیدای انتخابات شورای شهر خرم آباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از  ۲۰ سال در حوزه گردشگری فعالیت کرده ام  و در این مدت ۱۳ سال مدیریت مجموعه قلعه فلک و افلاک بر عهده من بوده است.


وی با بیان اینکه  در این سال ها در حوزه های مختلف فرهنگی فعالیت کرده است، افزود:  با توجه به سوابق خود به این نتیجه رسیدم که می توانم  در حوزه شورای شهر به مردم خرم آباد خدمات گوناگونی ارائه دهم.

کاندیدای انتخابات شورای شهر خرم آباد  بیان کرد: برای توسعه شهر بایستی روی ارتقای فعالیت های گردشگری و میراث فرهنگی سرمایه گذاری کنیم  و اینجانب تجارب کافی در این حوزه را دارم.

چراغی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم ک برای توسعه شهر بایستی از ظرفیت اهالی رسانه استفاده کرد، تصریح کرد:  به دنبال  احیای شورای شهر خرم آباد هستم.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی بافت تاریخی شهر خرم اباد یکی از برنامه های اصلی ما است  که در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر خرم آباد گفت: ایجاد موزه می تواند  باعث توسعه شهر  شود همچنین  در حوزه زیباسازی  شهری بایستی   از نمادها و المان های  بومی  استفاده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار