رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هر گونه ساخت بنا، پی کنی، دیوار کشی، سکو بندی و هر عملی که اراضی کشاورزی را از حالت کاربری اصلی خارج کند، ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 09 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، " اسفندیار حسنی مقدم" روز سه شنبه در دیدار با مالکان باغچه های کوچک دارای مجوز با اشاره به بندهای قانونی و دستور العمل ابلاغی و ممنوعیت‌های قانونی موجود در ارتباط با ساخت ساز در اراضی باغی افزود: هر گونه ساخت بنا، پی کنی، دیوار کشی، سکو بندی، و هر عملی که اراضی کشاورزی را از حالت کشاورزی خارج کند ممنوع است.

 وی بیان کرد: بدون اخذ مجوز هیچ‌گونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی نباید صورت گیرد، متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات امور اراضی  درخواست‌های قانونی خود را  ارائه نمایند و ادارات امور اراضی موظف به اجرای قوانین و اجرای دستور العمل ها بوده و در جهت حل مشکل متقاضیان وفق مقررات عمل نمایند.

حسنی مقدم عنوان کرد: اراضی کشاورزی سرمایه های تولید  کشور و منابع  معیشت کشاورزان و روستاییان بوده و جهاد کشاورزی موظف به جلوگیری از تغییر کاربریها است، مراکز خدمات و مدیریت‌های جهاد کشاورزی بایستی با گشت زنی های شبانه روزی در جهت حفظ اراضی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

 وی اظهار داشت:مالکان و باغداران با ارائه تقاضای قانونی خود به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ، مشکلات و تقاضای ساخت اتاقکهای نگهبانی خود را ارائه نمایند و در صورت وجود مشکلاتی که در حدود اختیارات رئیس سازمان باشد در جهت حل مشکلات احتمالی دستورات لازم را در حد اختیارات خواهند داد.

وی توصیه کرد: متقاضیان از هر گونه اقدام غیر قانونی خودداری نمایند تا دچار ضرر و زیانهای تخریب و جریمه های قضایی نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار