رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خرم آباد:
رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خرم آباد امروز در جمع تعدادی از اعضای کمیته‌های اصناف این شهرستان اظهار داشت: بایستی اعضای کمیته اصناف با استفاده از روش‌های تبلیغاتی گوناگون زمینه شرکت این قشر بزرگ و تاثیر گذار جامعه را در انتخابات فراهم کنند.
کد خبر: ۹۶۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹ 07 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، مجید طائف رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خرم آباد امروز در جمع تعدادی از اعضای کمیته‌های اصناف این شهرستان اظهار داشت: بایستی اعضای کمیته اصناف با استفاده از روش‌های تبلیغاتی گوناگون زمینه شرکت این قشر بزرگ و تاثیر گذار جامعه را در انتخابات فراهم کنند.
وی با بیان اینکه بصیرت افزایی و اقناع افکار عمومی برای حضور در انتخابات وظیفه شرعی و دینی همه آحاد اسلامی به ویژه فعالین ستاد مردمی است، افزود: اعضای کمیته‌ها بایستی این حقیقت که تغییر دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند را برای مردم تبیین کنند.
طائف تصریح کرد: مردم در صورتی که از وضعیت اقتصادی و معیشتی امروز خود ناراضی هستند بایستی با حضور گسترده پای صندوق‌های رای زمینه ایجاد دولت جهادی و جوان و انقلابی را در کشور ایجاد کنند.
رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خرم‌آباد بیان کرد: هدف اصلی ستاد بسترسازی برای شرکت پرشور مردم و انتخاب اصلح می باشد و در این زمینه با تمام ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی همکاری لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار