تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور و در دیداری حساس برابر تیم استقلال خوزستان به تساوی رسید.
کد خبر: ۹۶۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 03 June 2021

هفته بیست و هفتم لیگ یک - 12 خرداد 1400- اهواز
استقلال خوزستان یک- خیبر خرم‌آباد یک
امید لطیفی زننده گل استقلال خوزستان در این دیدار بود. این گل در دقیقه 53 به ثمر رسید. عارف رستمی هم در دقیقه 83 گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
کادر داوری: محمدحسین زاهدی فرد- فرهاد مروجی- مرتضی هوشیار –یعقوب آشوری/ ناظر: یداله جهانبازی
 
ترکیب خیبر خرم‌آباد: احسان ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، محمدجواد عباسی، فرزاد محمدی، عارف رستمی، جواد نصیر، مهدی ممی زاده، محمود بیرانوند، آرش افشین، امیرحسین غلامی
 
ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، سیدجلال عبدی، علیرضا دغاغله، محمد بختیاری، حسین بهرامی، علی هلیچی، بهروز بارانی، امید لطیفی، علی بدوی، علی کیانی‌فر، فرشاد جانفزا
 
خیبر و استقلال اهواز تا پیش از این دیدار با کسب 40 امتیاز در رده چهارم و پنجم جدول مسابقات قرار داشتند که با کسب این نتیجه دو تیم با سه پله سقوط؛ در رده هفتم و هشتم جدول جای گرفتند.
 
یاران عبداله ویسی در هفته بیست و هشتم و در یک بازی حساس دیگر، میزبان فجر سپاسی تیم مدعی این مسابقات است. این بازی 18 خرداد در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم با تساوی یک‌بریک خاتمه یافته بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار