معاون عملیات آتش نشانی بروجرد:
معاون عملیات آتش نشانی بروجرد گفت: کارگاه تولید گیاهان دارویی در خیابان ۱۲ متری جعفری مجاور بازار تاریخی این شهرستان دچار آتش سوزی شد.
کد خبر: ۹۶۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 02 June 2021

 به گزارش تابناک لرستان نادر موسیوند روز چهارشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: به گزارش شب گذشته یک مورد حریق در منزل مسکونی واقع در حاشیه خیابان ۱۲ متری (که از آن به عنوان کارگاه تهیه گیاهان دارویی استفاده می‌شد) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، که با حضور به موقع کلیه‌ی نیروهای شیفت و استراحت ایستگاه‌های مرکز، شهدا و امام حسین(ع) در محل، حادثه آتش‌سوزی مهار شد.

معاون عملیات آتش نشانی بروجرد گفت: سه اکیپ از عوامل اجرایی آتش‌نشانی شهرداری بروجرد با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله به محل اعزام شدند که با وجود صعب العبور و کم بودن عرض معبر با ماشین آلات سبک اقدام به مهار آتش کردند.

وی بیان کرد: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، برق منزل مسکونی قطع شده و به علت اینکه سازه منزل فوق از چوب بود آتش‌سوزی به شدت در حال گسترش و مهار آن سخت تر می شد.

معاون عملیاتی آتش نشانی گفت: با وجود اینکه قسمتی از سقف در حال ریزش بود با همت آتش‌نشانان از سرایت حریق به خانه‌های مجاور جلوگیری شد.

موسیوند افزود: علت حریق توسط کارشناسان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در چنین حوادثی نهایت همکاری در خصوص عدم ایجاد ترافیک عبوری در راه های دسترسی به محل را با پرسنل آتش نشانی داشته باشند چرا که هر ثانیه اتلاف وقت در یک آتش‌سوزی می‌تواند به قیمت خسارات مالی و حتی جانی بیشتر تمام شود.

وی بیان کرد: به‌طور متوسط ۴دقیقه طول می‌کشد تا آتش‌نشانان به محل آتش‌سوزی برسند که ممکن است به هزار و یک دلیل مثل ترافیک معابر شهری، این زمان افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار