رییس سازمان صمت لرستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اکنون ۷۶ واحد صنعتی در این استان در تملک بانک‌ها قرار دارند که باید با پشتیبانی و رفع موانع این واحدها به چرخه تولید بازگردند.
کد خبر: ۹۶۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 30 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، بهزاد منصوری، شنبه شب در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه لرستان، اظهار داشت: در قالب اجرای طرح محرومیت زدایی صنعتی توسط وزارت صمت ۷۰۰ میلیارد تومان برای واحدهایی که نیازمند سرمایه در گردش هستند به استان اختصاص یافته است.

وی جبران عقب ماندگی صنعت لرستان را از دغدغه سازمان صمت دانست و گفت: طرح محرومیت زدایی لرستان و استان‌های محروم توسط وزارت صمت تدوین شد  و از طریق این سند امکان جبران عقل ماندگی استان فراهم است و تمرکز سازمان صمت لرستان بر اقدامات توسعه‌ای صنعتی مطابق با این سند است.

رئیس سازمان صمت لرستان اشاره به اینکه طرح محرومیت زدایی لرستان با محوریت تسهیلات سرمایه در گردش وزارت صمت عملیاتی می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح ۷۰۰ میلیارد تومان برای واحدهایی که نیازمند سرمایه در گردش و ثابت هستند اختصاص داده شده است.

وی در خصوص کاهش وضعیت بوروکراسی و تسهیل امور کسب و کار و صدور مجوزها گفت: تمام تلاش سازمان صمت لرستان کاهش نظام بوروکراسی اداری است که در این راستا تعویض اختیارات به شهرستان‌ها با هدف کاهش ترددهای شهرستان و مرکز استان در راستای تسهیل کسب و کار در لرستان در حال اجرا است.

منصوری شناسایی احیای واحدهای نیمه راکد و بررسی مسائل و مشکلات آنان را اولویت سازمان صمت لرستان دانست و با اشاره به اینکه ۷۶ واحد صنعتی لرستان در تملک باتک‌ها است، تصریح کرد: در قالب یک طرح مدون باید مجموعه واحدها طبق برنامه زمان‌بندی شده به مدار تولید برگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار