روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان:
روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان اعلام کرد: تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در ۱۹۸ روستای استان به حدنصاب نرسید بنابراین این رویداد سیاسی در این روستاها برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۶۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 26 May 2021

به گزارش تابناک لرستان،از روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان در خصوص آخرین وضعیت صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی، در مجموع هشت هزار و ۱۳۸ نفر ثبت نام‌کردند که این تعداد شامل روستاهای واجد شرایط و دارای حد نصاب برای انتخابات است.

بر این اساس امسال انتخابات شوراها در یکهزار و ۵۱۶ روستای لرستان برگزار می شود و پس از بررسی مدارک و مستندات داوطلبان، هفت هزار و ۶۶۸ نفر تایید، ۳۶۸ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۰۲ نفر نیز انصراف داده اند.

روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان اعلام کرده است داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۶ خرداد مهلت اعتراض دارند، ۱۳ خرداد نتایج رسیدگی به اعتراضات رد صلاحیت در هیات نظارت شهرستان‌ها و ۱۶ خرداد نتیجه قطعی به بخشداری ها اعلام خواهد شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار