معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: چهار پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار با هدف خدمات به مردم مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 25 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، محمود صمیمی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی خرم آباد با بیان اینکه دشمنان کشور همواره در مقاطع حساس از اراده مردم ایران آسیب دیده اند اظهار کرد: دلاور مردی ها و حضور پررنگ نیروهای بسیجی تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل لرستان در عملیات آزادسازی خرمشهر همواره در یادها می ماند.

وی گفت: در سالروز آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان دلاور کشور که به روز مقاومت و پیروزی نامگذاری شده، مراسم افتتاح متمرکز و همزمان چهار پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری و شورای شهر در افتتاح پروژه های عمرانی شهر خرم آباد، افزود: این پروژه ها با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال و در راستای خدمات به مردم مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار افتتاح و به بهره برداری رسید .

معاون استاندار لرستان بیان کرد: بوستان محله ای فدک به مساحت چهار هزارو ۵۰۰ متر مربع و با پنج میلیارد ریال اعتبار، بوستان محله ای شهرک بسیجیان به مساحت ۲ هزارمتر مربع با ۶ میلیارد ریال اعتبار، پیاده رو سازی خیابان کهمان به طول ۸۵۰ متر و ۴۵۰ متر جدول گذاری با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساماندهی خیابان ساحلی از پل حاجی تا پل پیوستی به طول یکهزار و ۶۰۰ متر و اجرای چهار هزار و ۵۰۰ متر سنگ فرش با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

ثمینی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهر خرم آباد، تأکید کرد: باید با گسترش خدمات و بردن عمران و آبادانی به حواشی شهرها و مناطق کم برخوردار در پی ارتقا سطح زندگی مردم استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار