فرمانده انتظامی سلسله:
فرمانده انتظامی سلسله گفت: تاکتون ۱۵ نفر از عوامل دخیل در قتل ۲ برادر بی گناه الشتری با حکم قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۹۶۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 25 May 2021

 به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ عسکر عیسایی شامگاه دوشنبه، اظهار داشت: با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده قتل ۲ برادر بی گناه، درگیری های اراذل و اوباش طی چند مرحله اتفاق افتاده که با دستگیری عوامل اصلی و اعتراف آنها، امروز نیز تعداد پنج نفر دیگر از عوامل دخیل در این درگیری ها با حکم قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: با دستگیری این پنج نفر تعداد افراد دستگیر شده در این پرونده تاکنون به ۱۵‌ نفر رسیده است.

سرهنگ عیسایی خاطرنشان کرد: به خانواده مقتولان و مردم شریف شهرستان اطمینان خاطر می دهیم که پلیس با همکاری دستگاه قضا اجازه جولان و سلب آرامش شهروندان را به هیچ اراذل و اوباشی نخواهد داد و تا دستگیر شدن آخرین نفر مرتبط با قتل این دو برادر بی گناه از پای نخواهد نشست.

وی همچنین با اشاره به دستگیری همدست فراری قاتل و کشف سلاح به کار گرفته شده درقتل این ۲ برادر، افزود: روز گذشته نیز کاراگاهان و تیم ویژه در شهرستان سلسله با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه همدست فراری قاتل شدند.

سرهنگ عیسایی ادامه داد: تیم ویژه تشکیل شده پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی حساب شده پس از ورود به مخفیگاه همدست فراری قاتل در یکی از شهرستان های همجوار، وی را دستگیر و سلاح بکار گرفته شده در قتل را که به طرز بسیار ماهرانه ای در اطراف یکی از روستاهای سطح شهرستان توسط قاتلان مخفی شده بود را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی عنوان کرد.

۲۳ اردیبهشت ۲ برادر که در حال عبور از خیابانی در منطقه "عادل آباد" بودند به دلیل قرار گرفتن در محل درگیری مسلحانه عده ای از اراذل و اوباش با اصابت گلوله جان باختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار