استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: تا پایان خرداد ماه پروژه آزاد راه خرم‌آباد اراک به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 21 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزاد راه خرم‌آباد-اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی برای استان لرستان آزادراه بروجرد- اراک و خرم‌آباد است که جزو پروژهای اصلی بوده که تا پایان دولت باید به بهره‌برداری می‌رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه منابع خوبی به این پروژه اختصاص داده شده افزود: در آخرین سفر نوبخت به استان ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اضافه شد که این عدد هم به وزارت راه تخصیص داده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه امروز بازدیدی از طرف فرمانده قرارگاه که پیمانکار پروژه هستند و در پروژه مشارکت دارند و همچنین معاون وزیر راه انجام شد، بیان کرد: ما در توافقی که با هم داریم قرار شد تا پایان خرداد این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: چند نقطه این آزاد‌راه مشکل دارد و بنا شد برنامه زمان‌بندی رفع مشکلات را ارائه دهند، ما نیز کمک کنیم تا زودتر این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

خادمی عنوان کرد: کاهش فاصله، بهبود حمل و نقل، کاهش مصرف سوخت و بازده بالای اقتصادی از حُسن‌های این پروژه است.

وی در رابطه با اعتبار مور نیاز برای تکمیل پروژه خاطر‌نشان کرد: طبق برآورد برای همه کارهای پروژه ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم تا به پایان برسد اما طبق توافقی که شده ۴۰۰ میلیارد تومان در این دوماه اگر خرج کنند کل کار به پایان می‌رسد.

استاندار لرستان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت خلف وعده در تاریخ های ذکر شده قبل مبنی بر تکمیل پروژه گفت: عدم به پایان رسیدن پروژه در دو تاریخ گفته شده در سری‌های قبل تورم و افزایش قیمت‌ها بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار