دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۱۵ شب در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم پارس جنوبی جم است.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 18 April 2021
 به گزارش تابناک لرستان، دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۱۵ شب در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم پارس جنوبی جم است.
دور رفت با وجود تمام مشکلات خیبر، حریف بوشهری نتوانست در زمین خودش نماینده لرستان را شکست دهد و اینک در بازی برگشت کار دشواری پیش روز دارد و به نظر می‌رسد با هدف کسب یک امتیاز از این بازی خارج از خانه به خرم‌آباد می‌آید.
این تیم که سال قبل پس از سه فصل از لیگ برتر سقوط کرد، امسال با هدایت محمد نصرتی، شروع خوبی در لیگ یک داشت و در آغاز رقابت‌ها، چند هفته صدرنشین بود، اما در ادامه، روند نزولی را تا میانه‌های جدول طی کرد.
برعکس خیبر، پارس جنوبی نقل و انتقالات نیم‌فصل در جذب بازیکنان جدید و باکیفیت موفق عمل نکرد و حتی در پی جدایی فرزاد آشوبی و فرشاد قدیری از کادر فنی این تیم، اگر چه دو مربی جدید به جمع آن‌ها اضافه شدند اما به دلیل بسته بودن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی نتوانستند در تعطیلات زمستانی بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کنند و حتی چند بازیکن را هم از دست دادند.
البته محمد میرترابی مربی ابتدای فصل نساجی و همچنین احمد خُرمالی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به کادر فنی تیم پارس جنوبی ملحق شده‌اند.
هر چند نماینده بوشهر زمانی جزء تیم‌های متمکن فوتبال ایران به شمار می‌رفت اما از سال قبل که از لیگ برتر سقوط کرد، دچار مشکلات مالی شد و حتی آخرین بازی در جام حذفی مقابل تیم دسته دومی پاس همدان، بازیکنان پارس جنوبی به خاطر عدم پرداخت مطالبات، قصد اعتصاب و عدم حضور در زمین را داشتند اما با پادرمیانی نصرتی به جام حذفی بازگشتند و اکنون آن‌ها نیز همانند خیبر بین ۱۶ تیم مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی هستند.
همچنین نتیجه بازی‌های دور برگشت پارس جنوبی جم نشان می‌دهد این تیم در سال جدید وضعیت مناسبی ندارد و فقط هفته‌ی قبل مقابل تیم قعرنشین و انتهای جدولی گل ریحان البرز پیروز شده و برابر دو تیم میانه‌جدولی شکست خورده است:
پارس جنوبی ۱ آرمان‌گهر سیرجان ۲
رایکا بابل ۱ پارس جنوبی ۰
پارس جنوبی ۳ گل‌ریحان البرز ۱
 
علاوه بر این، بازی رفت تیم‌های خیبر و پارس جنوبی در جم که تا دقیقه ۷۹ با نتیجه دو بر یک به نفع خیبر در جریان بود با گلی که پارس جنوبی در این دقیقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
یعنی خیبر حتی دور رفت نیز می‌توانست برنده از جم باز گردد و اینک باید مأموریت ناتمام را در خرم‌آباد تکمیل کند.
به نظر می‌رسد اگر بازیکنان خیبر بازی هوشمندانه و هدفمندی که مقابل بادران و استقلال ملاثانی انجام دادند را مقابل تیم پارس جنوبی انجام دهند و مراقب ضدحملات این تیم باشند، قادر خواهند بود حتی با اختلاف بیش از یک گل برابر حریف بوشهری به برتری برسند.

به نقل از پایگاه خبری یافته/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار